JAK MOŻEMY CI POMÓC?

Tutaj znajdziesz pomoc w zakupach online i odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

FAQ


TEMATY POMOCY

 Wybór i zamawianie artykułów
Wybór artykułów
JAK MOGĘ ZNALEŹĆ PRZEDMIOT, KTÓRY CHCĘ W MOIM ROZMIARZE I ZGODNIE Z MOIMI POMYSŁAMI?
Jeśli znajdujesz się w kategorii odzieży, masz do dyspozycji różne opcje filtrowania. Pomogą one zawęzić zakres wyszukiwania.

Asortyment jest zawsze wyświetlany zgodnie z wybranym filtrem. Na przykład po wybraniu rozmiaru ma to bezpośredni wpływ na wyświetlanie wyboru artykułów. Jeśli połączysz kilka filtrów, takich jak rozmiar i kolor, otrzymasz mniej artykułów, które dokładniej spełniają Twoje kryteria.

Wyświetlone zostaną tylko artykuły, które faktycznie możemy dostarczyć. Dlatego możliwe jest, że nie ma (więcej) dostępnych artykułów dla żądanej kombinacji rozmiaru i koloru.

Oprócz opcji filtrowania można również sortować wyświetlane artykuły, np. według „Bestsellera” lub „Rosnącej ceny”.

Jeśli spodoba ci się jakiś przedmiot, kliknij na jego zdjęcie lub opis i uzyskaj wszystkie informacje na jego temat. Wyświetlona zostanie cena oraz dostępne kolory i rozmiary. Wybierz żądany kolor i rozmiar. Tabela rozmiarów pomoże ci znaleźć idealny rozmiar.

Na stronie produktu znajdziesz również szczegółowy opis produktu, informacje o materiale i pielęgnacji, informacje o dopasowaniu i recenzje produktu.
JAK MOGĘ OKREŚLIĆ SWÓJ PRAWIDŁOWY ROZMIAR ODZIEŻY?
Jeśli nie masz pewności, jaki rozmiar produktu wybrać, kliknij tabelę rozmiarów znajdującą się nad polem wyboru rozmiaru. Będziesz potrzebować wymiarów klatki piersiowej, talii i bioder, a także długości nogawki, aby znaleźć odpowiedni rozmiar. Teraz porównaj wymiary swojego ciała z informacjami w tabeli rozmiarów Street One. Jeśli mieścisz się między dwoma rozmiarami, lepiej zamówić strój w większym rozmiarze.

Szczegółowe porady można znaleźć w punktach menu Przewodnik dopasowania i Porady dotyczące rozmiaru w sekcji „Porady”.
DLACZEGO NAGLE NIE MOGĘ ZNALEŹĆ OKREŚLONEGO ARTYKUŁU?
W naszym sklepie internetowym zobaczysz tylko te produkty, które mamy dla Ciebie w magazynie. CECIL produkuje dwanaście kolekcji rocznie. Aby mieć miejsce na najnowszą modę każdego miesiąca, zwykle nie zmieniamy kolejności produktów. Może się zdarzyć, że szczególnie popularne przedmioty, warianty kolorystyczne lub rozmiary zostaną wyprzedane po krótkim czasie. Rozejrzyj się - na pewno znajdziesz pierwszorzędny zamiennik w naszym asortymencie. Możesz też poszukać sklepu CECIL w pobliżu - być może nadal mają ten produkt w magazynie.
DLACZEGO PRODUKT JEST WYŚWIETLANY JAKO DOSTĘPNY, ALE ZOSTAŁ WYPRZEDANY?
Niestety stany magazynowe nie są przenoszone z magazynu do naszego sklepu w czasie rzeczywistym. Dlatego od czasu do czasu może się zdarzyć, że dany produkt nie będzie już dostępny. Być może w tym samym czasie wpłynęło kilka zamówień na dany produkt, co spowodowało wyczerpanie zapasów.
CO MOGĘ ZROBIĆ, JEŚLI MÓJ ROZMIAR ZOSTAŁ WYPRZEDANY?
Jeśli Twój rozmiar jest wyprzedany, możesz poprosić nas o powiadomienie e-mailem, gdy tylko produkt będzie ponownie dostępny. Aby to zrobić, kliknij „Poproś o rozmiar” w polu wyboru rozmiaru. Następnie wprowadź swój adres e-mail i kliknij „Wyślij zapytanie”.
JAK MOGĘ ZANOTOWAĆ MOJE ULUBIONE PRZEDMIOTY LUB JAK DZIAŁA LISTA ŻYCZEŃ?
Produkty, które Ci się podobają, ale nie chcesz ich jeszcze kupić, możesz dodać do osobistej listy życzeń. Aby to zrobić, kliknij serce w prawym górnym rogu zdjęcia produktu w przeglądzie kategorii. Jeśli jesteś na stronie szczegółów produktu, znajdziesz serce obok ceny produktu. Listę życzeń można wyświetlić, klikając serce w prawym górnym rogu paska menu. Aby zapisać swoje ulubione produkty na stałe, zaloguj się na swoje konto klienta.
Jeśli zapisane produkty zostaną wyprzedane, zostaną automatycznie usunięte z listy życzeń. Należy pamiętać, że pozycje na liście życzeń nie są wiążąco zarezerwowane.
JAK MOGĘ KUPIĆ PRZEDMIOT Z MOJEJ LISTY ŻYCZEŃ?
Wybierz rozmiar przedmiotu z listy życzeń i kliknij przycisk „Dodaj do koszyka”. Produkt znajduje się teraz w koszyku i można sfinalizować zamówienie.
DLACZEGO OBIE MARKI SĄ WYŚWIETLANE W JEDNYM SKLEPIE?
Od teraz możesz również wygodnie kupować Street One w sklepie internetowym CECIL. Cross-branding daje nam możliwość zaoferowania jeszcze większej różnorodności.

ZAMÓWIENIE
JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM?
Czy podoba Ci się przedmiot? Wybrałeś kolor i rozmiar? Następnie kliknij „Dodaj do koszyka”. Pojawi się potwierdzenie. Jeśli chcesz dokończyć zakup, kliknij „Dodaj do koszyka” - pojawi się koszyk z wybranymi produktami. Możesz teraz zmienić liczbę zamówionych produktów. Możesz także usunąć przedmiot z koszyka, klikając przycisk „Usuń”.

Zobaczysz również cenę detaliczną, obniżki, sumę częściową, koszty wysyłki i całkowitą kwotę z VAT. Czy posiadasz kod kuponu? Możesz wprowadzić kod tutaj, w koszyku zakupów. Następnie kliknij „Zrealizuj”, aby kod zaczął obowiązywać, a łączna kwota została ponownie obliczona.

Wszystko się zgadza? Następnie kliknij przycisk „Do kasy”. Tutaj wprowadź swój adres i wybierz metodę wysyłki i płatności. Jesteś już klientem? Wystarczy się zalogować - nie trzeba już wprowadzać adresu. Na stronie potwierdzenia możesz ponownie sprawdzić swoje zamówienie i ostatecznie je potwierdzić, klikając przycisk „Kup teraz”.
CZY ISTNIEJE MINIMALNA LUB MAKSYMALNA KWOTA ZAMÓWIENIA?
Nie mamy minimalnej wartości zamówienia, więc możesz zamówić tylko jeden przedmiot. Od wartości zamówienia wynoszącej 100 PLN, dostarczamy przesyłki po szczególnie korzystnych kosztach wysyłki wynoszących zaledwie 8,50 PLN.
GDZIE MOGĘ ZNALEŹĆ INFORMACJE O MOIM ZAMÓWIENIU?
Po zarejestrowaniu się w sklepie internetowym można zalogować się na swoje konto klienta i wyświetlić szczegóły zamówienia za pomocą pozycji menu „Zamówienia”. Znajdziesz tam szczegóły zamówienia i jego status.
Wyślemy również wiadomość e-mail po otrzymaniu zamówienia, a kolejną, gdy tylko przesyłka opuści nasz magazyn (potwierdzenie wysyłki).
Bez rejestracji nie ma możliwości uzyskania dostępu do zamówienia online w późniejszym terminie. Będziesz jednak zawsze na bieżąco informowany przez e-mail.
NIE OTRZYMAŁEM POTWIERDZENIA ZAMÓWIENIA, CZY MOJE ZAMÓWIENIE ZOSTAŁO ODEBRANE?
Potwierdzenie zamówienia mogło zostać przeniesione bezpośrednio do folderu spamu. W takim przypadku należy ustawić skrzynkę pocztową tak, aby nasze wiadomości e-mail nie były już klasyfikowane jako spam. Często pomocne jest zapisanie naszego adresu e-mail w książce adresowej. Jeśli nie otrzymałeś potwierdzenia zamówienia w folderze spamu, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, a my sprawdzimy, gdzie obecnie znajduje się Twoje zamówienie.
DLACZEGO MOJE ZAMÓWIENIE NIE ZOSTAŁO DOSTARCZONE?
Twoje zamówienie zostało zwrócone do nas przez dostawcę usług spedycyjnych. Możliwe przyczyny to
  • Nazwa nie została znaleziona pod podanym adresem
  • Osobisty numer pocztowy nie został podany podczas składania zamówienia
  • Stacja pakowania już nie istnieje
Prosimy o ponowne zamówienie żądanych produktów i sprawdzenie adresu.
JAK MOGĘ ANULOWAĆ ZAMÓWIENIE?
Zamówienie można anulować, korzystając z ustawowego prawa do odstąpienia od umowy. Wystarczy wysłać nam wiadomość e-mail lub, jeśli towary są już w drodze do Ciebie, zwrócić je bezpośrednio, nie przyjmując przesyłki. Szczegóły prawne dotyczące prawa do odstąpienia od umowy można znaleźć w naszych OWH w sekcji „Prawo do odstąpienia od umowy”.
CZY NADAL MOGĘ ZMIENIĆ ZAMÓWIENIE?
Ze względu na ochronę danych nie możemy zmienić zamówienia po jego otrzymaniu. Użytkownik ma możliwość odmowy przyjęcia przesyłki po jej dostarczeniu lub odesłania jej do nas bezpłatnie przy użyciu załączonej etykiety zwrotnej. Po otrzymaniu zwrotu, kwota zakupu zostanie zwrócona przy użyciu metody płatności.
W MOIM ZAMÓWIENIU BRAKUJE JEDNEGO ELEMENTU, CZY ZOSTANIE ON DOSTARCZONY PÓŹNIEJ?
Może się zdarzyć, że szczególnie popularne artykuły, warianty kolorystyczne lub rozmiary zostaną wyprzedane po krótkim czasie. Informacje o tym, który produkt nie jest już dostępny, można znaleźć na fakturze w sekcji „Braki”. Jeśli dana pozycja nie jest tam wymieniona i jej brakuje, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, podając numer zamówienia i numer brakującej pozycji.
CZY MOGĘ ANULOWAĆ POSZCZEGÓLNE POZYCJE Z MOJEGO ZAMÓWIENIA?
Niestety ze względów technicznych nie mamy możliwości anulowania poszczególnych pozycji z zamówienia. Możesz jednak bezpłatnie zwrócić nam wszystkie produkty z zamówienia w ciągu 42-dniowego okresu zwrotu, korzystając z załączonego formularza zwrotu.

 KONTO KLIENTA
REJESTRACJA
JAKIE SĄ ZALETY REJESTRACJI JAKO ISTNIEJĄCY KLIENT?
Jako zarejestrowany klient, zakupy w sklepie internetowym CECIL są jeszcze łatwiejsze i szybsze. Twoje dane adresowe są już wstępnie wprowadzone na stronie zamówienia i możesz wprowadzić dodatkowe adresy dostawy. Konto klienta zapewnia pełną kontrolę nad zamówieniami i danymi osobowymi.
JAK MOGĘ ZAREJESTROWAĆ SIĘ JAKO ISTNIEJĄCY KLIENT?
Aby założyć konto klienta, należy kliknąć symbol rejestracji w postaci osoby. Następnie wypełnij formularz i kliknij „Zarejestruj się”.
Za pomocą wprowadzonego adresu e-mail i hasła można w przyszłości logować się do naszego sklepu internetowego i wygodnie pobierać zamówienia lub zarządzać swoim kontem.

MOJE DANE
JAK BEZPIECZNE SĄ MOJE DANE?
Ochrona danych osobowych użytkowników jest dla nas bardzo ważna. Jest rzeczą oczywistą, że przestrzegamy surowych przepisów niemieckiej federalnej ustawy o ochronie danych (BDSG), niemieckiej ustawy o telemediach (TMG) i innych przepisów o ochronie danych. Więcej informacji można znaleźć w naszej polityce prywatności.

W naszym sklepie internetowym można płacić bezpiecznie, szybko i wygodnie. Twoje dane są bezpiecznie przesyłane do nas przy użyciu 128-bitowego szyfrowania SSL. Zaszyfrowane szczegóły zamówienia, imię i nazwisko, adres, karta kredytowa lub dane bankowe nie mogą być odczytane przez osoby trzecie.

Nasze strony internetowe są chronione środkami technicznymi przed uszkodzeniem, zniszczeniem lub nieautoryzowanym dostępem. Wszyscy pracownicy, którzy mogą mieć kontakt z danymi użytkownika, podpisali rygorystyczną politykę prywatności.

Twoje zaufanie jest dla nas niezmiernie ważne. Dlatego nie tylko możesz mieć pewność, że CECIL zawsze ma najnowszą modę, ale także, że Twoje dane są u nas bezpieczne.
MOJE NAZWISKO LUB ADRES ULEGŁY ZMIANIE - CO MUSZĘ ZROBIĆ?
Zaloguj się do swojego konta klienta CECIL, klikając symbol logowania. W punkcie menu „Profil” możesz dostosować swoją nazwę i adres.
MOJA REJESTRACJA W SKLEPIE INTERNETOWYM CECIL NIE DZIAŁA, CO MOGĘ ZROBIĆ?
Czy wprowadziłeś poprawny adres e-mail i hasło? Jeśli zapomniałeś hasła, poproś o nowe, klikając „Nie pamiętasz hasła?”, Znajdziesz to pole bezpośrednio pod wpisem hasła. Po wprowadzeniu adresu e-mail wyślemy wiadomość, w której będzie można zresetować hasło. Jeśli Twoje dane są poprawne i nie możesz się zalogować, skontaktuj się z nami.
JAK MOGĘ USUNĄĆ MOJE KONTO KLIENTA?
Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta i podaj nam swój adres e-mail. Zostanie wówczas zorganizowane usunięcie konta klienta.
ZAPOMNIAŁEM HASŁA. CO TERAZ?
Kliknij „Nie pamiętasz hasła?” i wprowadź adres e-mail użyty do rejestracji jako klient. Natychmiast wyślemy ci link do zmiany hasła pocztą elektroniczną.

 PŁATNOŚCI
PŁATNOŚĆ
JAKIE METODY PŁATNOŚCI SĄ DOSTĘPNE?
Płać za zakupy bezpiecznie i wygodnie. Możesz wybrać jedną z następujących metod płatności:
  1. Zakup na konto
  2. Karta kredytowa
  3. PayPal / płatność w ciągu 30 dni
ZAKUP NA KONTO
Klarna GmbH
Zakupy na konto są szczególnie bezpieczne i wygodne. Otrzymasz fakturę wraz z dostawą zamówienia i zapłacisz dopiero po otrzymaniu towaru. Wspólnie z naszym partnerem Klarna GmbH oferujemy tę metodę płatności.

Aby umożliwić zakup na konto, potrzebujemy Twojej daty urodzenia i zgody na przekazanie Twoich danych w celu sprawdzenia tożsamości i zdolności kredytowej. Wszystkie informacje na temat płatności i jej terminu można znaleźć w osobnych wiadomościach e-mail wysłanych przez firmę Klarna. Więcej informacji można również uzyskać bezpośrednio w dziale obsługi klienta Klarna.

Pozostajemy punktem kontaktowym w przypadku wszelkich pytań związanych z zamówieniem, np. pytań dotyczących towarów, czasu dostawy, wysyłki lub zwrotów. W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących płatności fakturą, takich jak pytania dotyczące żądań płatności i zwrotów, prosimy o kontakt z zespołem obsługi klienta Klarna.
KARTA KREDYTOWA
Najprostsza forma płatności - akceptujemy karty Visa i Mastercard.
Sklep nie przechowuje danych karty kredytowej. Wystarczy podać imię i nazwisko posiadacza karty w takiej formie, w jakiej widnieje ono na karcie, numer karty kredytowej, 3-4-cyfrową cyfrę kontrolną znajdującą się na odwrocie karty kredytowej oraz datę ważności karty.

Ze względu na tzw. dyrektywę PSD2 (znaną również jako dyrektywa UE w sprawie usług płatniczych), która ma na celu zwiększenie bezpieczeństwa transakcji płatniczych, użytkownik może również zostać przekierowany na bezpieczną stronę internetową banku wydającego kartę kredytową, gdzie zostanie poproszony o uwierzytelnienie się przy użyciu co najmniej dwóch z następujących trzech czynników (tzw. uwierzytelnianie dwuskładnikowe): wiedza (np. hasło, PIN), posiadanie (np. telefon komórkowy) i wrodzoność (np. odcisk palca, rozpoznawanie twarzy).
PAYPAL
Dzięki PayPal możesz płacić szybko, łatwo i bezpiecznie - za pomocą zaledwie dwóch kliknięć na swoim koncie PayPal.

PayPal to międzynarodowa usługa płatności online, która umożliwia bezpieczne i szybkie płacenie w sklepach internetowych. Dane bankowe lub dane karty kredytowej są przechowywane wyłącznie w systemie PayPal. Dlatego nie są one przesyłane przez Internet za każdym razem, gdy dokonujesz zakupu online. Płatność jest pobierana z zapisanej karty kredytowej lub z konta użytkownika za pomocą polecenia zapłaty. Podczas dokonywania zakupu wykorzystywane są dane bankowe lub dane karty kredytowej przechowywane w systemie PayPal, dzięki czemu nie trzeba ich ponownie wprowadzać przy każdym zakupie. Otrzymujemy potwierdzenie od PayPal natychmiast po dokonaniu płatności i możemy szybko wysłać towar do Ciebie. PayPal oferuje również opcję płatności w ciągu 30 dni. Oznacza to, że wysyłamy paczkę w normalny sposób, a Ty płacisz wygodnie w ciągu 30 dni.

Jeśli nie masz jeszcze konta PayPal, możesz je założyć łatwo i bezpłatnie w ciągu kilku minut.
DLACZEGO NIE MOGĘ ZAPŁACIĆ FAKTURĄ?
Klarna GmbH
W pewnych okolicznościach płatność na konto za pośrednictwem naszego partnera Klarna GmbH nie jest możliwa. Oto kilka przykładów:
  • Nie masz ukończonych 18 lat
  • Podany adres jest nieprawidłowy (tylko możliwe do zweryfikowania adresy są akceptowane w przypadku dużych kwot)
  • Kwota zamówienia przekracza maksymalną kwotę określoną w kontroli kredytowej zainicjowanej przez Klarna
  • Klarna nie zatwierdziła pożyczki z powodu wpisów Schufa
  • Nadal masz zaległe faktury z Klarna lub Twoje płatności nie zostały jeszcze otrzymane.
  • Adres rozliczeniowy i adres dostawy nie są identyczne
Niestety sklep internetowy nie ma wpływu na zdolność kredytową naszego partnera Klarna. Z tego powodu niestety nie jesteśmy w stanie udzielić żadnych informacji na temat przyczyn odmowy zapłaty faktury. W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt wyłącznie z zespołem serwisowym naszego partnera Klarna.
JAK SPRAWDZIĆ DANE BANKOWE I TERMIN PŁATNOŚCI ZA ZAKUPY NA KONCIE?
Klarna GmbH
Jeśli dokonałeś zakupu na konto, otrzymasz wszystkie informacje dotyczące płatności w osobnych wiadomościach e-mail od Klarna, w których znajdziesz wszystkie ważne informacje: konto, na które przelewasz kwotę faktury, numer zamówienia i termin płatności. Ponadto użytkownik automatycznie otrzyma kolejną wiadomość e-mail z przypomnieniem na krótko przed terminem płatności (nieotrzymanie tej wiadomości nie ma wpływu na termin płatności faktury). Klarna nie akceptuje przelewów zbiorczych, każde zamówienie musi być przekazywane indywidualnie. Powód płatności podany przez Klarna w wiadomości e-mail musi być podany na przelewie. W przeciwnym razie płatność zostanie zwrócona na konto bankowe. Klarna nie wstrzymuje terminu płatności, jeśli przelew jest nieprawidłowy.

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących płatności prosimy o kontakt z działem obsługi klienta Klarna.
JAK BEZPIECZNE SĄ PŁATNOŚCI ONLINE?
Przywiązujemy dużą wagę do bezpieczeństwa podczas dokonywania płatności. Twoje dane są oczywiście przesyłane wyłącznie w formie zaszyfrowanej, aby osoby trzecie nie mogły ich odczytać. Płatność kartą kredytową jest przetwarzana przez partnera posiadającego specjalny certyfikat bezpieczeństwa.

 WYSYŁKA I DOSTAWA
WYSYŁKA
JAKIE METODY WYSYŁKI SĄ DOSTĘPNE?
DHL
DHL dostarcza przesyłki bezpośrednio do domu. Jeśli nie można Cię znaleźć, przesyłka będzie przechowywana w urzędzie pocztowym w pobliżu przez siedem dni roboczych po pierwszej próbie doręczenia.

Możesz również zlecić wysłanie zamówienia do wybranego punktu pakowania DHL i odebrać je tam przez całą dobę. W tym celu należy jednorazowo zarejestrować się w DHL i wylegitymować się w wybranym punkcie nadania kodem PIN lub kartą klienta. Informacje na ten temat można znaleźć na stronie www.dhl.pl.
JAK WYSOKIE SĄ KOSZTY WYSYŁKI?
Dostawa jest szczególnie korzystna w cenie 8,50 PLN.

Tylko jeśli wartość zamówienia jest niższa niż 100 PLN, koszty dostawy wyniosą 17 PLN (w tym VAT), niezależnie od liczby paczek.

Jeśli użytkownik skorzysta z ustawowego prawa do odstąpienia od umowy tylko w odniesieniu do niektórych zamówionych towarów, będzie musiał ponieść koszty wysyłki w wysokości, która zostałaby poniesiona, gdyby zamówił tylko pozostałe towary.
CO SIĘ STANIE, JEŚLI TOWARY BĘDĄ NIEDOSTĘPNE?
Zazwyczaj wszystkie produkty widoczne w sklepie internetowym są dostępne w magazynie. Jednak nikt nie jest doskonały, więc może się zdarzyć, na przykład, że ostatni przedmiot w zamówionym rozmiarze i kolorze jest niestety uszkodzony lub brudny. W takim przypadku oczywiście nie dostarczymy tego produktu i nie pobierzemy za niego opłaty.

Poinformujemy Cię o tym e-mailem, a jeśli zamówiłeś kilka przedmiotów, na fakturze za dostarczony towar. Ze względów organizacyjnych nie jest możliwe, abyśmy w tym niezwykle rzadkim przypadku dokonali kolejnej dostawy towarów. Użytkownik otrzyma oczywiście natychmiastowy zwrot zapłaconej ceny zakupu

DOSTAWA
JAK DŁUGO TRWA DOSTAWA?
Dostawa odbywa się zazwyczaj w ciągu 1-3 dni roboczych (pon.-sob.) po potwierdzeniu zamówienia.
W wyjątkowych przypadkach, takich jak promocje, czas dostawy może się opóźnić o kilka dni.
JAK MOGĘ ŚLEDZIĆ PRZESYŁKĘ?
W wiadomości e-mail z potwierdzeniem wysyłki wyślemy Ci link, którego możesz użyć do wygodnego śledzenia statusu przesyłki online w dowolnym momencie. Link jest zwykle aktywowany w ciągu 12 godzin.

Śledzenie przesyłki DHL
JAK MOGĘ ZMIENIĆ ADRES DOSTAWY PO ZŁOŻENIU ZAMÓWIENIA?
Nasze procesy są w dużej mierze zautomatyzowane. Dlatego obecnie nie mamy możliwości zmiany adresu dostawy po potwierdzeniu zamówienia.
CO SIĘ STANIE, JEŚLI NIE MOGĘ PRZYJĄĆ PRZESYŁKI?
DHL
DHL dostarcza przesyłki bezpośrednio do domu. Jeśli nie można Cię znaleźć, przesyłka będzie przechowywana w najbliższym urzędzie pocztowym przez siedem dni roboczych po pierwszej próbie doręczenia.
Można również zlecić wysłanie zamówienia do wybranego punktu pakowania DHL i odebrać je tam przez całą dobę. W tym celu należy jednorazowo zarejestrować się w DHL i zidentyfikować się w wybranej stacji pakowania za pomocą kodu PIN lub karty klienta. Informacje na ten temat można znaleźć na stronie www.dhl.pl.
CO MAM ZROBIĆ, JEŚLI NIE OTRZYMAŁEM JESZCZE ZAMÓWIENIA?
Jeśli przesyłka nie dotarła w ciągu pięciu dni roboczych lub jeśli nie otrzymałeś jeszcze potwierdzenia wysyłki zamówienia, skontaktuj się z nami. Należy pamiętać o podaniu numeru zamówienia.

Klarna GmbH
Po skontaktowaniu się z nami należy również zgłosić problem w aplikacji Klarna, na stronie internetowej Klarna lub w dziale obsługi klienta Klarna. Skorzystaj z opcji „Zgłoś problem”. Klarna wstrzyma wówczas Twoją fakturę. Rozwiązanie zostanie znalezione wspólnie z nami jako sprzedawcą, a Ty zostaniesz poinformowany o kolejnych krokach.
CO ZROBIĆ, JEŚLI PRZEDMIOT JEST USZKODZONY LUB GO BRAKUJE?
Jeśli w zamówieniu brakuje jakiegoś elementu, prosimy o kontakt. Należy pamiętać o podaniu numeru zamówienia.

Jeśli produkt jest uszkodzony, należy go zwrócić. Prosimy o kontakt z naszym zespołem serwisowym, jeśli brakuje jakichkolwiek dokumentów zwrotu.

DHL: Aby zgłosić szkodę dostawcy usług przewozowych i móc dochodzić roszczeń z tytułu odpowiedzialności, prosimy o złożenie protokołu szkody w oddziale pocztowym w ciągu 7 dni od otrzymania towaru. Aby zgłosić szkodę, należy dostarczyć przesyłkę wraz z całą zawartością do oddziału w dokładnie takim samym stanie, w jakim została odebrana. Prosimy o przestrzeganie terminu, w przeciwnym razie żadne roszczenia z tytułu odpowiedzialności nie będą akceptowane. Po otrzymaniu podstemplowanego i podpisanego protokołu szkody prosimy o przesłanie go do nas pocztą elektroniczną lub tradycyjną. Zajmiemy się wówczas rozpatrzeniem roszczeń.
CZY OFEROWANA JEST DOSTAWA EKSPRESOWA?
Niestety, z przyczyn technicznych i logistycznych nie jesteśmy w stanie zaoferować dostawy ekspresowej. Gdy tylko otrzymamy zamówienie, zostanie ono automatycznie przetworzone i wysłane tak szybko, jak to możliwe, w zależności od ilości zamówień.

 ZWROTY I REFUNDACJE
ZWROTY
O CZYM NALEŻY PAMIĘTAĆ PODCZAS PRZYMIERZANIA?
Należy unikać uszkodzenia lub zabrudzenia towarów podczas ich przymierzania i usuwać metki itp. dopiero po podjęciu decyzji o zatrzymaniu towarów. W przeciwnym razie użytkownik może być zobowiązany do zapłaty odszkodowania (np. kosztów czyszczenia).
W przypadku podjęcia decyzji o zwrocie towarów, prosimy o dołączenie wszelkich etykiet, które zostały już usunięte i użycie oryginalnego opakowania w celu ochrony towarów lub zapakowanie towarów tak dobrze, aby nie mogły zostać uszkodzone podczas transportu.
JAK DZIAŁAJĄ ZWROTY?
Możesz oczywiście zwrócić produkty, które nie spełniają Twoich oczekiwań.

To bardzo proste:

  1. Umieść przedmiot w oryginalnym opakowaniu w paczce
  2. Wypełnić i załączyć formularz zwrotu.
  3. Nakleić etykietę zwrotu na zapieczętowaną paczkę
  4. Przekazać paczkę dostawcy usług kurierskich.
W przypadku podjęcia decyzji o zwrocie towarów, należy dołączyć wszelkie etykiety, które zostały już usunięte i użyć oryginalnego opakowania w celu ochrony towarów lub zapakować towary tak dobrze, aby nie mogły zostać uszkodzone podczas transportu.

Należy pamiętać o dołączeniu do przesyłki potwierdzenia zwrotu lub listu przewodniego z fakturą lub numerem klienta, aby zwrot mógł zostać prawidłowo przypisany do użytkownika, a cena zakupu zwrócona. Wystarczy zaznaczyć, który produkt jest zwracany. Bardzo by nam pomogło, gdybyś mógł również podać powód zwrotu - w ten sposób możemy się uczyć i ulepszać.

Kupując na konto Klarna, masz również możliwość zarejestrowania zwrotu w Klarna, co spowoduje wstrzymanie płatności do czasu jej przetworzenia przez nas. Zwrot można zgłosić na stronie internetowej Klarna lub w aplikacji Klarna.

Oprócz dowodu zwrotu w przesyłce znajduje się również samoprzylepna etykieta adresowa z naszym adresem. Tej etykiety należy również użyć do zwrotu i postępować zgodnie z wszelkimi dodatkowymi instrukcjami firmy kurierskiej dotyczącymi przetwarzania zwrotu. Jeśli potrzebujesz etykiety zwrotnej, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, podając numer zamówienia.

Nie przyjmiemy żadnej nieautoryzowanej przesyłki towarów, zwłaszcza jeśli

  • upłynął 42-dniowy okres odstąpienia od umowy
  • towary nie zostały zakupione w naszym sklepie internetowym CECIL
  • zakupione towary nie znajdują się w opakowaniu zwrotnym
  • lub występuje oczywista próba oszustwa.

Skontaktujemy się z Tobą w przypadku nieautoryzowanego zwrotu.
CZY MUSZĘ PONIEŚĆ KOSZTY WYSYŁKI ZWROTU?
Jeśli skorzystasz z prawa do odstąpienia od umowy w okresie odstąpienia od umowy, nie poniesiesz żadnych kosztów zwrotu. Warunek: należy użyć etykiety zwrotnej dołączonej do przesyłki (opłata pocztowa została już uiszczona). Jeśli potrzebujesz etykiety zwrotnej, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, podając numer zamówienia.
CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ KILKA ZAMÓWIEŃ W JEDNEJ PACZCE?
Większość procesów w naszym dziale logistyki jest zautomatyzowana, dlatego prosimy o zwracanie do nas wszystkich zamówień indywidualnie. W ten sposób możemy wykluczyć wszelkie trudności podczas rezerwacji zwrotu. Jeśli potrzebujesz bezpłatnych dokumentów zwrotu, poinformuj nasz dział obsługi klienta o numerach zamówień, dla których ich potrzebujesz. Z przyjemnością prześlemy je pocztą elektroniczną.
JAK MOGĘ ZŁOŻYĆ SKARGĘ?
Oczywiście przyjmiemy z powrotem reklamowany produkt w okresie gwarancyjnym.

Prosimy o umieszczenie dużej i wyraźnie widocznej adnotacji „Wada jakościowa” na dokumencie zwrotu. Jest to jedyny sposób, aby zapewnić prawidłowe przetworzenie zwrotu przez nasz dział logistyki. Jeśli nie posiadasz już dokumentów zwrotu, skontaktuj się z nami, podając numer zamówienia.
Gdy tylko zwrot zostanie otrzymany i sprawdzony w naszym magazynie, zostanie dokonana płatność.

Należy pamiętać, że nie możemy zorganizować dostawy zastępczej. Jeśli nadal jesteś zainteresowany produktem, będziemy musieli poprosić Cię o złożenie nowego zamówienia. Z przyjemnością przyjmiemy również zamówienie telefonicznie.

Przepraszamy za powstałe niedogodności.
CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ TOWAR ZE SKLEPU?
Nie, niestety nie jest to możliwe. Sklepy i sklep internetowy nie mają ze sobą prawnie nic wspólnego. Jeśli wyjątkowo jesteś niezadowolony z towarów zakupionych w sklepie, skontaktuj się z danym sklepem.

Jeśli nie możesz skontaktować się ze sklepem, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta dla zakupów lokalnych pod adresem help@cecil.com.

REFUNDACJE
JAK ZWRACANA JEST CENA ZAKUPU?
Gdy tylko zwrot dotrze do Centrum eCommerce, zostanie sprawdzony i wystawiona zostanie nota kredytowa w zależności od opcji płatności wybranej w momencie zakupu.
KIEDY MÓJ ZWROT ZOSTANIE UZNANY?
Co do zasady, cena zakupu zostanie zwrócona w ciągu tygodnia od otrzymania zwrotu.
JAK DZIAŁA PŁATNOŚĆ FAKTURĄ ZA ZWROTY?
Należy zawsze przelewać ostatnią wymienioną kwotę faktury. Nie należy samodzielnie zmniejszać kwoty faktury. Po zwróceniu towarów w terminie płatności faktury otrzymasz wiadomość e-mail z obniżoną kwotą faktury lub nasz partner Klarna zorganizuje notę kredytową na pełną kwotę faktury już zapłaconą przez Ciebie.

 Newsletter i powiadomienia push
Rejestracja
JAKIE SĄ ZALETY SUBSKRYPCJI NEWSLETTERA?
Newsletter informuje na bieżąco o nowościach modowych, ekskluzywnych promocjach, konkursach, poradach dotyczących stylizacji i trendach.
JAK ZAPISAĆ SIĘ DO NEWSLETTERA?
Jeśli przewiniesz w dół strony, znajdziesz obszar rejestracji do newslettera. Wystarczy wpisać tutaj swój adres e-mail i kliknąć przycisk „Zapisz się do newslettera”.

Aby uniknąć niewłaściwego wykorzystania danych, otrzymasz od nas wiadomość e-mail z linkiem potwierdzającym. Kliknij ten link, aby sfinalizować rejestrację.
JAK CZĘSTO PUBLIKOWANY JEST NEWSLETTER?
Newsletter jest publikowany około cztery razy w tygodniu.

Liczbę newsletterów można dostosować do własnych potrzeb, klikając „Moje konto klienta”, a następnie „Newsletter”. Spowoduje to przejście do ustawień Newsletter, gdzie można zarządzać liczbą newsletterów.

Anulowanie
JAK MOGĘ ZREZYGNOWAĆ Z SUBSKRYPCJI NEWSLETTERA?
Jeśli użytkownik chce zrezygnować z subskrypcji newsletter, może to zrobić za pomocą przycisku wyrejestrować newsletter. Użytkownik może również zrezygnować z subskrypcji newsletter na swoim koncie klienta lub skontaktować się z nami telefonicznie. Jeśli użytkownik chce w dowolnym momencie ponownie zasubskrybować newsletter, może to zrobić w dowolnym momencie.
JAK ZREZYGNOWAĆ Z SUBSKRYPCJI WIADOMOŚCI PUSH?
Powiadomienia można zawiesić lub anulować w dowolnym momencie w ustawieniach danej przeglądarki. Dezaktywacja powiadomień push odbywa się w następujący sposób:

Przeglądarka Google Chrome

  1. W oknie przeglądarki Chrome kliknij menu kontekstowe (trzy kropki: ⋮) w prawym górnym rogu i wybierz „Ustawienia”.
  2. Kliknij „Prywatność i bezpieczeństwo” po lewej stronie, a następnie „Ustawienia strony”.
  3. W sekcji „Uprawnienia” kliknij „Powiadomienia”. Wszystkie strony, dla których zezwoliłeś na powiadomienia, są teraz wymienione w sekcji „Zezwalaj”. Usuń stronę, z której nie chcesz otrzymywać powiadomień, klikając trzy kropki (⋮) za odpowiednim adresem URL i opcję „Usuń”.

Przeglądarka Mozilla Firefox

  1. W oknie przeglądarki Firefox kliknij menu kontekstowe (trzy kropki: ⋮) w prawym górnym rogu i wybierz „Ustawienia”.
  2. Kliknij sekcję „Prywatność i bezpieczeństwo” w ustawieniach po lewej stronie.
  3. W sekcji „Uprawnienia” kliknij przycisk „Ustawienia” pod „Powiadomienia”.
  4. Tutaj możesz wybrać stronę, z której powiadomień chcesz zrezygnować. Następnie kliknij „Usuń stronę”.

Przeglądarka Microsoft Edge

  1. W oknie przeglądarki Chrome kliknij menu kontekstowe (trzy kropki: ⋮), a następnie „Ustawienia”.
  2. Kliknij „Uprawnienia witryn” po lewej stronie, a następnie „Powiadomienia”.
  3. Wszystkie strony, dla których zezwoliłeś na powiadomienia, są teraz wymienione w sekcji „Zezwalaj”. Usuń stronę, z której nie chcesz otrzymywać powiadomień, klikając trzy kropki (⋮) za odpowiednim adresem URL i opcją „Usuń”.

Przeglądarka Opera

  1. Kliknij przycisk menu i wybierz „Ustawienia”.
  2. Kliknij „Witryny” po lewej stronie i przewiń w dół do ustawienia „Powiadomienia”.
  3. W tym obszarze kliknij przycisk „Zarządzaj wyjątkami”, aby wprowadzić ustawienia specyficzne dla stron.

 Zrównoważony rozwój
Ochrona środowiska
CO ROBI CECIL, ABY CHRONIĆ NASZE ŚRODOWISKO?
Jako część międzynarodowej branży modowej, chcemy wnieść swój wkład w osiągnięcie Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ (SDGs) i celów klimatycznych Paryża. W związku z tym zobowiązujemy się do zapewnienia uczciwych warunków pracy i korzystania z zasobów naszej planety z szacunkiem.

Jesteśmy zaangażowani we wszystkie trzy obszary zrównoważonego rozwoju: środowiskowy, społeczny i odpowiedzialny ład korporacyjny (ESG). Krok po kroku rozwijamy nasze procesy biznesowe i czynimy je bardziej zrównoważonymi. Nasz cel: sukces ekonomiczny połączony z odpowiedzialnością społeczną i ekologiczną!

Czytaj więcej

Dobrostan zwierząt
CZY CECIL UŻYWA PRAWDZIWEGO FUTRA?
Gwarantowane: Moda bez prawdziwego futra
Wspieramy dobrostan zwierząt i produkujemy bez futer! CECIL i CBR Fashion Group są członkami „Fur Free Retailer Programme” i w związku z tym sprzeciwiają się używaniu prawdziwych futer. W związku z tym zobowiązaliśmy się do produkcji i sprzedaży wszystkich rodzajów odzieży, akcesoriów i innych produktów bez użycia futer zwierzęcych.
CZY CECIL UŻYWA PUCHU?
Wszystkie ocieplane kurtki są wegańskie, tj. w 100% wolne od puchu.

Masz jeszcze jakieś pytania?
Skontaktuj się z nami i zadaj własne pytanie.
ZADAJ PYTANIE